maanantai 27. toukokuuta 2013

Harjoittelijan harjoittelu

Hei blogin lukijat

Olen Erki, Inkan työharjoittelija. Opiskelen Datanomiksi Suupohjan Ammatti Instituutissa, Kauppaoppilaitoksessa. Olen ensimmäisen vuoden opiskelija.
Harjoittelijan Työpöytä

Olen ollut inkassa harjoittelussa 6 viikko. Olen kuvannut tapahtumia ja laittanut tuo kuvat inkan blogille, luonut flash-peli, käännetty tekstejä suomeksi/englanti viroksi, lähetetty päivityksiä INKA Facebook-sivu, auttanut tapahtumia ja harjoittanut minun suomea.

Flash-peli: http://sek.suupohja.fi/tiedostot/INKApeli.swf


Tulevaisuudensuunnitelmani valmistumisen jälkeen ovat saada työtä. Haluaisin työskennellä ohjelmistokehittäjänä tai ohjelmoijana. Se ei ole 100% varmaa, että näin tapahtuu. En ole varma, jos haluan työskennellä kotimaassani, tai Suomessa tai jossain muussa maassa.

Terveisin
Harjoittelija Erki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti